Albero motore Piaggio AC LC - 17196
40,55 CHF IVA esclusa
Seguiamo la tua passione!
Hai 15 giorni per decidere
Albero motore Piaggio 101 Octane
| Produttore: | Diverse Parts |
|---|---|
| Codice del produttore: | 17196 |
- albero motore di alta qualità di 101 Octane
- ideale per sostituire l'albero originale
- bilanciato, pronto per il montaggio
- con cuscinetto dello spinotto del pistone
Gmoto.pl Paweł Cebulak, Tadeusza Kościuszki 78, 37-100, Łańcut, PL, [email protected]
Vale la pena di acquistare
Corrisponde a"
- Derbi Atlantis 25 AC City 2006
- Derbi Atlantis 25 AC City 2007
- Derbi Atlantis 25 AC City 2008
- Derbi Atlantis 25 Air AC 2005
- Derbi Atlantis 50 AC 2001
- Derbi Atlantis 50 AC 2002
- Derbi Atlantis 50 Air AC 2003
- Derbi Atlantis 50 Air AC 2005
- Derbi Atlantis 50 Bullet AC 2004
- Derbi Atlantis 50 Bullet AC 2006
- Derbi Atlantis 50 Bullet AC 2007
- Derbi Atlantis 50 Bullet AC 2008
- Derbi Atlantis 50 Bullet AC 2010
- Derbi Atlantis 50 Bullet AC 2011
- Derbi Atlantis 50 City 2005
- Derbi Atlantis 50 City 2006
- Derbi Atlantis 50 City AC 2004
- Derbi Atlantis 50 City AC 2007
- Derbi Atlantis 50 City AC 2008
- Derbi Atlantis 50 City AC 2010
- Derbi Atlantis 50 LC 2002
- Derbi Atlantis 50 LC 2003
- Derbi Atlantis 50 Red Bullet AC 2005
- Derbi Atlantis 50 Red Bullet AC 2006
- Derbi Atlantis 50 Red Bullet AC 2007
- Gilera DNA 50 2000
- Gilera DNA 50 2001
- Gilera DNA 50 2002
- Gilera DNA 50 GP Experience 2005
- Gilera DNA 50 GP Experience 2006
- Gilera DNA 50 GP Experience 2007
- Gilera DNA 50 GP Experience EU1 2003
- Gilera DNA 50 GP Experience EU2 2004
- Gilera Runner 50 DD 1998
- Gilera Runner 50 DD 1999
- Gilera Runner 50 DD 2000
- Gilera Runner 50 DT 1997
- Gilera Runner 50 DT 1998
- Gilera Runner SP 50 DD 1999
- Gilera Runner SP 50 DD 2000
- Gilera Runner SP 50 DD 2002
- Gilera Runner SP 50 DD 2003
- Gilera Runner SP 50 DD 2004
- Gilera Runner SP 50 DD 2005
- Gilera Runner SP 50 DD 2006
- Gilera Runner SP 50 DD 2007
- Gilera Runner SP 50 DD 2008
- Gilera Runner SP 50 DD 2009
- Piaggio Free 50 50 km/h senza convertitore catalitico 1992
- Piaggio Free 50 FL 40 km/h senza convertitore catalitico 1995
- Piaggio Free 50 FL 40 km/h con catalizzatore 1995
- Piaggio Liberty 50 2T 2008
- Piaggio Liberty 50 2T 2009
- Piaggio Liberty 50 2T 2010
- Piaggio Liberty 50 2T 2011
- Piaggio Liberty 50 2T 45 km/h 2003
- Piaggio Liberty 50 2T 45 km/h 2004
- Piaggio Liberty 50 2T 50 km/h E-Start 1998
- Piaggio Liberty 50 2T 50 km/h E-Start 2001
- Piaggio Liberty 50 2T 50 km/h E-Start 2002
- Piaggio Liberty 50 S 2T Sport 2006
- Piaggio Liberty 50 S 2T Sport 2007
- Piaggio NRG 50 AC DT mc2 Extreme 2001
- Piaggio NRG 50 AC DT mc3 45 km/h 2004
- Piaggio NRG 50 AC DT mc3 Power 2006
- Piaggio NRG 50 AC DT mc3 Power 2007
- Piaggio NRG 50 AC DT mc3 Power 2008
- Piaggio NRG 50 AC DT mc3 Power 2009
- Piaggio NRG 50 AC DT mc3 Power/Sport 2010
- Piaggio NRG 50 AC DT mc3 Power/Sport 2011
- Piaggio NRG 50 LC DD mc2 Extreme 2001
- Piaggio NRG 50 LC DD mc2 RST 1996
- Piaggio NRG 50 LC DD mc3 45 km/h 2001
- Piaggio NRG 50 LC DD mc3 45 km/h 2003
- Piaggio NRG 50 LC DD mc3 45 km/h 2004
- Piaggio NRG 50 LC DD mc3 Power 2006
- Piaggio NRG 50 LC DD mc3 Power 2007
- Piaggio NRG 50 LC DD mc3 Power 2008
- Piaggio NRG 50 LC DD mc3 Power 2009
- Piaggio NRG 50 LC DT 1995
- Piaggio TPH 50 2010
- Piaggio TPH 50 2011
- Piaggio TPH 50 2012
- Piaggio TPH 50 X-R 2009
- Piaggio TPH 50 X-R 45 km/h 2001
- Piaggio TPH 50 X-R 45 km/h 2006
- Piaggio TPH 50 X-R 45 km/h 2007
- Piaggio TPH 50 Typhoon 1994
- Piaggio TPH 50 Typhoon 1996
- Piaggio TPH 50 X Typhoon 1998
- Piaggio TPH 50 X-R Typhoon 2000
- Piaggio TPH 50 X-R Typhoon 2003
- Piaggio TPH 50 X-R Typhoon 2004
Opinioni sul prodotto
-
Kada sam ugradio Top Racing ležajeve radilice na svoj Piaggio AC / LC dvotaktni motor, primijetio sam značajan napredak u pouzdanosti i glatkoći rada motora. Ovi ležajevi su izrađeni od vrlo kvalitetnih materijala s metalnim kavezom, što znači da više podnose visoke opterećenja i vibracije tipične za dvotaktne motore. Motor X +1 Njihova precizna izrada omogućuje vrlo dobru podudarnost sa standardnim sjedištima radilice, što olakšava ugradnju bez potrebe za dodatnim modificiranjem kućišta. Prema proizvođaču, kvaliteta ovih ležajeva je gotovo identična OEM-rješenjima, ali nude bolju izdržljivost i dugo jamstvo stabilnog rada. Gmoto +1 Tijekom vožnje se motor osjeća “čistije”: manje neugodnih zujanja, vibracije su smanjene, a radilica radi glatko čak i pri višim okretajima. Ležajevi dobro podmazuju i ne stvaraju dodatne toplinske probleme – što je posebno važno kod AC/LC motora kod kojih je uljni sustav kritičan. Upozorenje: iako su vrlo robusni, kao i kod svakih ležajeva, važno je osigurati ispravan razmak, kvalitetno podmazivanje i pravilan razlomak mješavine ulja/benzina, kako bi se postigao maksimalni vijek trajanja. U kombinaciji s redovitim servisom, mislim da će ovi Top Racing ležajevi značajno produžiti životni vijek radilice. Sve u svemu, preporučujem Top Racing ležajeve svima koji žele jaču, pouzdaniju i dugotrajniju opciju u usporedbi sa standardnim dijelovima – posebno u slučaju tuning motora ili vožnje pod većim opterećenjem.
Recensione tradotta automaticamente
Opinione affidabile
Domande e risposte
Hai una domanda su questo prodotto?
Nessuno ha ancora fatto domande su questo prodotto. Sii il primo e ottieni una risposta dalla nostra comunità o dagli esperti!